Dział Organizacyjno - Administracyjny

 

Marta Ilgert

ilgert@pup.pl

Kierownik Działu

Tel. wew. 139 Parter pokój 8

Marek Szulist

szulist@pup.pl

Informatyk urzędu, Obsługa systemów Informatycznych Tel. wew. 121 Parter pokój 5

Justyna Osińska

osinska@pup.pl

Inspektor, Zamówienia publiczne Tel. wew. 138 Parter pokój 8

Magdalena Rogalska

rogalska@pup.pl

Starszy inspektor, Obsługa sekretariatu, Inspektor ds. BHP

Tel. wew. 120

I piętro Sekretariat

Lucyna Szulc

szulc@pup.pl

Sekretarka, Obsługa sekretariatu

Tel. wew. 140

I piętro / Sekretariat

Barbara Skowronek

skowronek@pup.pl

Starszy archiwista Tel. wew. 213

Filia Miastko

I piętro Pokój 13

 

Do zakresu zadań podstawowych Działu Organizacyjno – Administracyjnego należy obsługa organizacyjna i administracyjna pracy PUP, a w szczególności:

  1. Opracowywanie i uaktualnianie dokumentów związanych z działalnością PUP.
  2. Prowadzenie spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem PUP.
  3. Obsługa kancelaryjna PUP.
  4. Obsługa sekretariatu Dyrektora i Z- cy Dyrektora.
  5. Gromadzenie i przechowywanie korespondencji Dyrektora.
  6. Obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektora.
  7. Wprowadzanie danych do systemu informatycznego. 
  8. Odbiór i przesyłanie korespondencji drogą elektroniczną i tradycyjną.
  9. Tworzenie bazy danych statystycznych.
  10. Przygotowywanie sprawozdań związanych z działalnością PUP.
  11. Nadzór nad przestrzeganiem Instrukcji kancelaryjnej, Jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz Instrukcji archiwalnej.
  12. Prowadzenie zakładowej składnicy akt PUP.
  13. Planowanie i realizacja kontroli wewnętrznej.
  14. Prowadzenie rejestrów: kontroli zewnętrznych, zaleceń pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli, rejestru skarg i wniosków wpływających od interesantów PUP.
  15. Zapewnienie pracownikom PUP niezbędnych materiałów biurowych i wyposażenia.
  16. Administrowanie majątkiem PUP.
  17. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej najmowanych i użyczanych pomieszczeń.
  18. Nadzór, prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z zamówieniami publicznymi, w tym współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego
  19. Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów siedziby PUP i Filii. 
  20. Dbanie o estetykę budynków PUP i ich otoczenia.
  21. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej ochrony środowiska i gospodarki odpadami.
  22. Prowadzenie książki obiektu budowlanego.
  23. Prowadzenie i rozlicznie dokumentów dotyczących eksploatacji samochodów służbowych.
  24. Współpraca z organami administracji rządowej, samorządowej.
  25. Obsługa informatyczna PUP i Filii w Miastku.
  26. Projektowanie, administrowanie i nadzór nad funkcjonowaniem systemu obiegu dokumentów.
  27. Administrowanie siecią komputerową i bazami danych.
  28. Sporządzanie kopii bezpieczeństwa.
  29. Planowanie wydatków informatycznych.
  30. Obsługa Powiatowej Rady Rynku Pracy.
  31. Zapewnienie obsługi informacyjnej w PUP i przygotowywanie innych materiałów informacyjnych.
  32. Współpraca z mediami.
  33. Przygotowywanie, redagowanie i opracowywanie, we współpracy z komórkami organizacyjnymi informacji o działalności PUP.
  34. Koordynowanie spraw związanych z promocją i prezentowaniem wizerunku PUP.
  35. Koordynowanie procesu opracowywania i publikowania informacji na stronach internetowych PUP, w tym Biuletynu Informacji Publicznej oraz doradztwo komórkom organizacyjnym w tym zakresie.
  36. Prowadzenie innych spraw będących w zakresie działania PUP wynikających z przepisów obowiązującego prawa.
  37. Współpraca z koordynatorem Kontroli Zarządczej w zakresie jej funkcjonowania w PUP i tworzenia dokumentów z nią związanych.
  38. Przestrzeganie procedur kontroli zarządczej, w tym zapewnienie realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy we wszystkich procesach zachodzących w komórce organizacyjnej.
  39. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi PUP.

 

Wytworzył:
Maciej Metel
Udostępnił:
Ostatnio zmodyfikował:
Szulist Marek
(2025-06-02 15:01:37)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki