Dział Organizacyjno - Administracyjny
Marta Ilgert ilgert@pup.pl |
Kierownik Działu |
Tel. wew. 139 | Parter pokój 8 |
Marek Szulist szulist@pup.pl |
Informatyk urzędu, Obsługa systemów Informatycznych | Tel. wew. 121 | Parter pokój 5 |
Justyna Osińska osinska@pup.pl |
Inspektor, Zamówienia publiczne | Tel. wew. 138 | Parter pokój 8 |
Magdalena Rogalska rogalska@pup.pl |
Starszy inspektor, Obsługa sekretariatu, Inspektor ds. BHP |
Tel. wew. 120 |
I piętro Sekretariat |
Lucyna Szulc szulc@pup.pl |
Sekretarka, Obsługa sekretariatu |
Tel. wew. 140 |
I piętro / Sekretariat |
Barbara Skowronek skowronek@pup.pl |
Starszy archiwista | Tel. wew. 213 |
Filia Miastko I piętro Pokój 13 |
Do zakresu zadań podstawowych Działu Organizacyjno – Administracyjnego należy obsługa organizacyjna i administracyjna pracy PUP, a w szczególności:
- Opracowywanie i uaktualnianie dokumentów związanych z działalnością PUP.
- Prowadzenie spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem PUP.
- Obsługa kancelaryjna urzędu.
- Obsługa sekretariatu Dyrektora i Z- cy Dyrektora.
- Gromadzenie i przechowywanie korespondencji Dyrektora.
- Obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektora.
- Wprowadzanie danych do systemu informatycznego.
- Odbiór i przesyłanie korespondencji drogą elektroniczną.
- Tworzenie bazy danych statystycznych.
- Przygotowywanie sprawozdań związanych z działalnością PUP.
- Nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji archiwalnej.
- Prowadzenie archiwum PUP.
- Planowanie i realizacja kontroli wewnętrznej.
- Prowadzenie rejestrów: kontroli zewnętrznych, zaleceń pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli, rejestru skarg i wniosków wpływających od interesantów PUP.
- Współpraca z koordynatorem Kontroli Zarządczej w zakresie jej funkcjonowania w PUP i tworzenia dokumentów z nią związanych.
- Zapewnienie pracownikom PUP niezbędnych materiałów biurowych i wyposażenia.
- Administrowanie majątkiem PUP.
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej najmowanych i użyczanych pomieszczeń.
- Prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów siedziby PUP i Filii.
- Dbanie o estetykę budynków PUP i ich otoczenia.
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej ochrony środowiska i gospodarki odpadami.
- Prowadzenie książki obiektu budowlanego.
- Prowadzenie i rozlicznie dokumentów dotyczących samochodów służbowych.
- Współpraca z organami administracji rządowej, samorządowej.
- Nadzór, koordynowanie i prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi.
- Obsługa informatyczna PUP i Filii.
- Projektowanie i nadzór nad funkcjonowaniem systemu obiegu informacji.
- Administrowanie siecią komputerową i bazą danych.
- Sporządzanie kopii bezpieczeństwa.
- Planowanie wydatków informatycznych.
- Obsługa Powiatowej Rady Rynku Pracy.
- Zapewnienie obsługi informacyjnej w PUP, w tym codzienny serwis prasowy i przygotowywanie innych materiałów informacyjnych.
- Współpraca z mediami.
- Przygotowywanie, redagowanie i opracowywanie, we współpracy z komórkami organizacyjnymi informacji o działalności PUP.
- Koordynowanie spraw związanych z promocją i prezentowaniem wizerunku PUP.
- Koordynowanie procesu opracowywania i publikowania informacji na stronach internetowych PUP, w tym Biuletynu Informacji Publicznej oraz doradztwo komórkom organizacyjnym w tym zakresie.
- Prowadzenie innych spraw będących w zakresie działania PUP wynikających z przepisów obowiązującego prawa.
- Przestrzeganie procedur kontroli zarządczej, w tym zapewnienie realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy we wszystkich procesach zachodzących w komórce organizacyjnej.
- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi PUP.
Wytworzył:
Maciej Metel
Udostępnił:
Ostatnio
zmodyfikował:
Szulist Marek
(2024-08-28 14:42:14)