Referat ewidencji, świadczeń i informacji Bytów

 

Iwona Turnak

turnak@pup.pl

Zgłaszanie i wyrejestrowywanie osób bezrobotnych do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, obsługa programu płatnik, Kadry

Tel. wew. 134 Parter pokój 6

Aneta Suszko

klaman@pup.pl

Orzecznictwo, rozpatrywanie odwołań od decyzji, wydawanie zaświadczeń do celów przyznania świadczeń przedemerytalnych i emerytalno- rentowych.  Tel. wew. 131

I piętro pokój 9

Jadwiga Jaworska

jaworska@pup.pl

Naliczanie wypłat zasiłków, stypendiów szkoleniowych, i prowadzenie dokumentacji bezrobotnych z Miasta i Gminy Bytów oraz sporządzanie PIT 11, przyjmowanie oświadczeń o uzyskanych przychodach przez osoby bezrobotne.

 Tel. wew. 132

I piętro pokój 9

Monika Reihs

reihs@pup.pl

Naliczanie wypłat zasiłków, stypendiów szkoleniowych,  i prowadzenie dokumentacji bezrobotnych z Gmin Borzytuchom, Tuchomie, Kołczygłowy, Lipnica, Czarna Dąbrówka, Parchowo, Studzienice oraz sporządzanie PIT 11, przyjmowanie oświadczeń o uzyskanych przychodach przez osoby bezrobotne.

Tel. wew. 130

I piętro pokój 9

Emilia Pokładowska

pokladowska@pup.pl

Rejestrowanie i wyrejestrowanie osób bezrobotnych i poszukujących pracy, wydawanie zaświadczeń  - wprowadzanie informacji do bazy danych o zarejestrowanych bezrobotnych i poszukujących pracy oraz wydawanie decyzji. Tel. wew. 113 I piętro pokój 12

Aleksandra Walczak

walczak@pup.pl

Rejestrowanie i wyrejestrowanie osób bezrobotnych i poszukujących pracy, wydawanie zaświadczeń  - wprowadzanie informacji do bazy danych o zarejestrowanych bezrobotnych i poszukujących pracy oraz wydawanie decyzji. Tel. wew. 114 I piętro pokój 12

 

Dział Ewidencji, Świadczeń i Informacji realizuje swoje zadania za pomocą Referatów w Bytowie i Miastku.

 

Do zakresu podstawowych zadań Działu Ewidencji, Świadczeń i Informacji należy:

  1. Rejestrowanie zgłaszających się osób bezrobotnych i poszukujących pracy oraz wprowadzanie danych do systemu informatycznego.
  2. Wydawanie decyzji administracyjnych, postanowień, zawiadomień wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i Kodeksu postępowania administracyjnego.
  3. Rozpatrywanie odwołań od decyzji osób bezrobotnych i poszukujących pracy.
  4. Przyznawanie, naliczanie oraz weryfikacja zasiłków i innych świadczeń z tytułu bezrobocia.
  5. Udzielanie petentom wyjaśnień i informacji dotyczących zakresu zadań PUP podstawowych praw i obowiązków bezrobotnych i poszukujących pracy.
  6. Wydawania zaświadczeń bezrobotnym i poszukującym pracy.
  7. Prowadzenie spraw bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie wyłączenia z ewidencji.
  8. Współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym w zakresie wynikającym z odrębnych przepisów.
  9. Dokonywanie potrąceń komorniczych na podstawie tytułów egzekucyjnych oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie.
  10. Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
  11. Realizacja zadań wynikających z koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego państw, do których ustawa ma zastosowanie, w zakresie świadczeń dla bezrobotnych, w tym realizacja decyzji wydanych przez marszałka województwa.
  12. Współpraca z Państwową Inspekcją Pracy w zakresie udostępniania danych osobowych w związku z kontrolą legalności zatrudnienia i innej pracy zarobkowej.
  13. Merytoryczne prowadzenie oraz bieżąca aktualizacja Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie funkcjonowania działu.
  14. Udzielanie informacji o osobach bezrobotnych osobom i instytucjom do tego upoważnionym lub uprawnionym.
  15. Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych w imieniu płatnika, a w szczególności sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych i społecznych osób bezrobotnych (obsługa programu- „Płatnik”).
  16. Opracowywanie regulaminów wynikających z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych.
  17. Przestrzeganie procedur kontroli zarządczej, w tym zapewnienie realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy we wszystkich procesach zachodzących w komórce organizacyjnej.
  18. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi PUP.
  19. Prowadzenie innych spraw będących w zakresie działania PUP wynikających z przepisów obowiązującego prawa.
Wytworzył:
Udostępnił:
Szulist Marek
(2018-05-23 08:35:03)
Ostatnio zmodyfikował:
Szulist Marek
(2024-09-09 15:28:59)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki